Стартував конкурс журналістських матеріалів про компанії, які продовжують працювати попри війну, — «Люди дії: ті, хто створюють майбутнє». Його організаторами стала Спілка українських підприємців за партнерства з компанією Нова пошта.
Конкурс проходить уже другий рік поспіль, однак цьогоріч змінено його умови: це будуть не просто історії про підприємців, які представляють малий та середній бізнес і формують наше сьогодення; на конкурс мають бути подані матеріали про бізнес, який дбає про наше майбутнє, тож продовжує працювати під час війни.
Конкурс має на меті стимулювати журналістів відзначати український бізнес, який продовжує свою діяльність в умовах воєнного стану, трансформує механізми своєї роботи, відкриває нові актуальні напрямки та долучається до відновлення української економіки. А також сприяти налагодженню діалогу між журналістами та підприємцями й підтримувати об’єктивну та неупереджену бізнес-журналістику в Україні.
Умови конкурсу прості: до 20 липня потрібно надіслати опублікований у медіа матеріал, героями якого повинні бути власники, засновники бізнесу, українські локальні підприємці, які працюють під час воєнного стану.
Три найкращі матеріали отримають грошову винагороду в 30 тис., 20 тис. або 10 тис. грн відповідно. Окремо організатори виділять кошти на переказ на потреби ЗСУ, адже лише завдяки невтомній роботі наших захисників бізнес може і надалі працювати в тилу.
Дізнатися більше про конкурс, а також подати заявку на участь можна за посиланням.