Coca-Cola співпрацює з Brown-Forman для створення нового баночного коктейлю, що поєднує Coca-Cola та віскі Jack Daniel’s Tennessee.
Напій буде доступний без вмісту цукру та з’явиться на прилавках у Мексиці наприкінці цього року, а потім пошириться у всьому світі.
Комбінація об’єднує «два найвідоміші товарні знаки у світі», йдеться в прес-релізі компаній. На банках буде вказано, що напій призначений для споживачів, які досягли повноліття. Зазвичай у ньому міститься 5% алкоголю за обсягом, але це залежить від країни.
Brown-Forman вибрав Мексику як відправну точку через популярність обох напоїв. Проте напій з’явиться на американських ринках 2023 року.
Це вже не перша ініціатива Coca-Cola з виробництва алкогольних напоїв. Але для багато кого мікс з Jack Daniel’s був довгоочікуваним.
Coca-Cola розширює асортименти алкогольних напоїв у міру зростання тенденції. Jack and Coke приєднуються до Topo Chico Hard Seltzer та Simply Spiked Lemonade, створених у співпраці з MolsonCoors. Наприкінці цього року компанія також планує запустити Fresca Mixed — коктейль на основі спирту, створений спільно з пивоварнею Corona Constellation Brands.
Продажі коктейлів у банках різко зросли, оскільки споживачі шукають зручність та нові смаки, крім вина та пива. За даними IWSR Drinks Analysis, минулого року категорія напоїв зросла на 53% і, за прогнозами, зросте ще на 29% протягом наступних трьох років.
Більш пікантні смаки та напої відомих торгових марок також можуть допомогти компаніям зробити прорив у цьому секторі. Brown-Forman повідомила у нещодавньому звіті, що Jack Daniels переживає «відродження» продажів, і компанія планує ще більше збільшити обсяг.