YouTube представив новий спосіб електронної комерції, дозволивши користувачам робити покупки прямо з YouTube Shorts.
Glossier стане першим брендом, який продаватиме свої продукти через нову функцію YouTube.
У лютому компанія оголосила про плани щодо запуску шопінг-відео та розширення функції Shorts, як у TikTok. За даними YouTube, можливість робити покупки та короткі ролики – два головні пріоритети на 2022 рік.
Зробивши цю функцію доступною, YouTube тепер надав можливість робити покупки через відео. Оскільки бренди звертаються до соціальних мереж для збільшення своєї присутності та маркетингу, додавання електронної комерції до цього нового популярного формату медіа відбувається вже давно.
На кожному відео, що рекламує підводку для очей, є хештег #WrittenInGlossier, який безпосередньо пов’язує глядача з веб-сайтом продавця, де він може купити продукт. Людям пропонується створювати відеоролики з використанням продуктів Glossier та завантажувати їх у вигляді Shorts з використанням хештегу.
Кампанія з просування покупок у Shorts під назвою Shoppable Shorts Challenge стартувала 8 червня та триватиме до 23 червня. Розпродаж є частиною другого Фестивалю краси YouTube.
Щоб просувати челендж, Glossier залучила американську співачку Kehlani до участі у конкурсі.
YouTube та Google роблять ставку на велику аудиторію Shorts та запропонувати новий підхід до маркетингу. Google повідомив про 30 млрд переглядів Shorts на день. За даними Marketing Dive, близько 55% керівників рекламних агенцій заявили, що функція покупок на платформі підвищила впізнаваність бренду. Це відкриває нову аудиторію для брендів та творців контенту, і YouTube продовжує надавати своїм творцям нові способи монетизації.