Це був великий рік для технологій віртуальних примірок, оскільки соціальні платформи, бренди споживчих товарів та рітейлери все частіше виступають з такою ініціативою. Тепер черга Amazon.
Компанія нещодавно запустила мобільну примірку взуття, в якій використовується доповнена реальність, щоб «допомогти клієнтам візуалізувати, як пара взуття виглядатиме на них з усіх боків, і краще інформувати про рішення про покупку».
Ця функція доступна для клієнтів у США та Канаді, які використовують програму Amazon для iOS.
Вибравши взуття, покупці можуть натиснути кнопку «Віртуальна примірка» на сторінці відомостей про продукт і навести камеру на ноги, щоб побачити взуття в доповненій реальності. Згідно з Amazon, покупці можуть рухати ногами, щоб побачити, як взуття виглядає під різними кутами, і використовувати карусель, щоб міняти кольори одного і того ж стилю.
Amazon заявила, що цей досвід доступний для тисяч стилів кросівок від таких брендів, як New Balance, Adidas, Reebok, Puma і Saucony. Віртуальна примірка взуття надає брендам «новий спосіб продемонструвати свою продукцію та зробити покупки їх продукції простішими та інтерактивнішими».
У своїй заяві Муге Ердірік Доган, президент Amazon Fashion, сказав, що Amazon планує розширити досвід на більшу кількість брендів та стилів. На своєму веб-сайті Amazon зазначає, що цей досвід також працює з окулярами та футболками.
Amazon вже багато років старанно працює над тим, щоб стати стильнішим. Це включає його сервіс Prime Wardrobe (і нині неіснуючий пристрій Echo Look), а також розпродаж Big Style в розпал пандемії і, зовсім недавно, магазин високотехнологічного одягу в Лос-Анджелесі під назвою Amazon Style.