Taco Bell відкрив футуристичний ресторан для водіїв
16 Чер 2022, 10:21

Taco Bell відкрив футуристичний ресторан для водіїв

У новітньому закладі Taco Bell немає їдальні і натомість є чотири смуги руху.

Перша у своєму роді концепція, названа Taco Bell Defy, відкрилася у вівторок у передмісті Міннеаполісу і спрямована на «переосмислення drive-thru сервісу у тому вигляді, в якому його знають споживачі», йдеться у повідомленні мережі. Клієнти помітять, що кухня знаходиться на даху двоповерхової будівлі, а замовлення доставляються на вертикальний ліфт до їх автомобілів.
«Протягом десятиліть ми прагнули забезпечити швидку, безпечну та зручну поїздку», – сказав у своїй заяві президент Taco Bell Майк Гремс. «Тепер, коли ми поставили перед собою сміливу мету – створити двохвилинний досвід для клієнтів цієї концепції, Taco Bell Defy – це майбутнє».

Ще однією перевагою, на думку Taco Bell, є скорочення часу, який клієнти проводять у дорозі. Опитування журналу QSR, проведене в 2021 році, показало, що замовлення Taco Bell виконується в середньому за 268 секунд або близько 4,5 хв. З Defy мережа прагне скоротити процес до 2 хв або менше завдяки кільком смугам для проїзду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожна смуга матиме певне призначення: одна для клієнтів, які замовляють через додаток Taco Bell, інша для водіїв-доставників та третя для традиційних замовлень, оснащених «двосторонньою аудіо- та відеотехнологією, що дозволяє клієнтам спілкуватися з членами команди».

Taco Bell експериментувала з низкою змін дизайну, спричинених пандемією. У 2020 році мережа представила концепцію Go Mobile, яка зменшила розмір їдалень і представила дві смуги руху. Всередині клієнти побачать більше діджитал кіосків на додаток до персоналу, який прийматиме замовлення.

Дизайн є відповіддю на зміну способів, якими споживачі замовляють фаст-фуд із початку пандемії. Популярність діджитал замовлень та самовивозу різко зросла практично у всіх мережах, включаючи Chipotle, McDonald’s та Starbucks.

Для Yum Brands (YUM), материнської компанії Taco Bell, діджитал продаж зріс на 15% до рекордних 6 млрд доларів у першому кварталі для всіх своїх брендів, повідомила компанія в нещодавньому звіті про прибутки та збитки. Yum Brands також володіє KFC, Pizza Hut та Habit Burger.

Розкажіть друзям про новину