Після недавнього весілля в Італії, що спонсорувалося, як повідомляється, Dolce & Gabbana, Кортні Кардаш’ян і Тревіс Баркер стали зірками рекламної кампанії виробника курки рослинного походження Daring.
Зйомка для кампанії зроблена відомим фотографом Еллен фон Унверт у готелі Chateau Marmont у Лос-Анджелесі.
На фотографіях, які бренд називає «абсолютно сміливими» та «зухвалими», зображені молодята відразу після їхньої втечі з Лас-Вегасу і до їхнього офіційного весілля в Портофіно. За даними New York Times, остання подія принесла D&G заробіток у розмірі 25,4 млн доларів, хоча представники модного дому заявили, що бренд «приймав», а не спонсорував весілля за участю знаменитостей.
Що стосується Daring, який став одним із основних представників замінників м’яса з жорсткою конкуренцією, вище керівництво вирішило наголосити на веганському способі життя Баркера та публічно заявленому інтересі Кардаш’ян до рослинної їжі, не кажучи вже про величезне об’єднання пари в соціальних мережах.
«Між місією Daring та їх особистими переконаннями щодо рослинної їжі та її позитивного впливу на навколишнє середовище існувала чітка синергія», — заявив засновник і генеральний директор Daring Росс Маккей.
Daring розробив чотири рецепти їжі для фотосесії пари в стилі рок-зірок з пікантною білизною, пінною ванною, шампанським та дорогими брязкальцями. Рецепти доступні в кухонній онлайн-книзі Daring.
Що стосується добросовісності рослинних продуктів, оздоровча платформа Кардаш’ян Poosh підтримує здорове харчування та чисті інгредієнти компанії Daring. Баркер, який стверджує, що не їв м’яса з 13 років, є інвестором у ресторанах Monty Crossroads Kitchen та Good Burger і наполягає на тому, щоб у їхньому меню було більше м’ясних альтернатив. Продукція Daring була додана до всіх локацій Monty.