Рекламну кампанію для тарифу LOVE UA від Київстар створили креативники із SHOTS. Вона присвячена реальним супергероям без зброї – волонтерам. Це справжні і правдиві історії людей, які в мирний час були інфлюенсерами й акторами, а тепер стали опорою та підтримкою для сотень співвітчизників. Саме з ними Київстар асоціює свій бренд.
«Зараз кожен з нас працює і робить на максимум. Від початку війни ми скасовували оплату, поліпшували сервіси, пропонували додаткові можливості, донатили, організовували, допомагали. Сподіваємось, це відчув кожен українець. Тож можна сказати, що Київстар – один з найбільших волонтерів у країні. От і наші герої тепер люди зі схожими поглядами та цінностями. Тим паче можливості наших тарифів і надалі залишаються незамінними для їхньої супердіяльності. Та й для життя мільйонів українців так само», – каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.
Креативний директор SHOTS Стас Качановський додає, що ця робота далека від звичних комерційних відео:
Змінилося не лише наповнення, а й сам вигляд продукту. Основою нового дизайну старпаків стали елементи вишиванки як національного коду українців. Креативники переосмислили їх, зробивши об’ємними та футуристичними.
Лідер дизайн-відділу SHOTS Міша Поліванов пояснює: «Усі ці коди-символи справжні і дійшли до нас із глибини віків. Наприклад, обкладинку старпаку LOVE UA прикрашає символ “новий початок”, а LOVE UA. БІЗНЕС – символ ”успіх”. Загалом ми використовуємо аж цілих 12 таких знаків: “сила”, “дім”, “перемога”, “краса”, “любов”, “Україна” тощо. Та все ж це не історично-дослівна цитата, а радше наш тренд-апгрейд. Бо саме ось це поєднання глибинних цінностей і суперсучасних технологій завжди й вирізняло бренд Київстар».