Budweiser конвертує перегляди реклами у сонячну енергію
17 Чер 2022, 11:46

Budweiser конвертує перегляди реклами у сонячну енергію

Budweiser об’єднав свої зусилля із рекламною компанією, яка обслуговує рекламу брендів, збираючи гроші на благодійність, Good-Loop та благодійною організацією SolarAid, щоб поширювати сонячне освітлення серед спільнот в Африці.

Запуск кампанії починається з рекламного ролика з далматинцем та легендарними клейдесдальськими кіньми.

Кожен перегляд відеооголошення буде переводитись у пожертвування завдяки рекламній технології Good-Loop. Ця ініціатива триватиме до початку липня та допоможе пожертвувати понад 6 100 сонячних батарей, охопивши 33 200 людей та заощадивши сім’ям загалом 981 500 фунтів стерлінгів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця ініціатива також дасть дітям на 6,2 млн додаткових годин навчального часу, а викиди вуглецю скоротяться більш ніж на 6500 тонн.

Джорджія Доу, старший бренд-менеджер Budweiser, сказала: Budweiser вже вариться з використанням електрики, що виробляється сонячними батареями. Ми хотіли зробити ще один крок уперед, допомагаючи постачати світло на сонячних батареях, даючи їм можливість мати світле майбутнє і демонструючи нашу відданість робити добрі справи для планети».

Джон Кін, головний виконавчий директор організації SolarAid, сказав: «У часи кліматичного хаосу, коли необхідні термінові дії, ми раді співпрацювати з Budweiser, щоб забезпечити чистим, безпечним сонячним світлом та електрикою будинки та спільноти в Африці, де понад 578 мільйонів людей живуть без доступу до електрики».

Розкажіть друзям про новину