Budweiser об’єднав свої зусилля із рекламною компанією, яка обслуговує рекламу брендів, збираючи гроші на благодійність, Good-Loop та благодійною організацією SolarAid, щоб поширювати сонячне освітлення серед спільнот в Африці.
Запуск кампанії починається з рекламного ролика з далматинцем та легендарними клейдесдальськими кіньми.
Кожен перегляд відеооголошення буде переводитись у пожертвування завдяки рекламній технології Good-Loop. Ця ініціатива триватиме до початку липня та допоможе пожертвувати понад 6 100 сонячних батарей, охопивши 33 200 людей та заощадивши сім’ям загалом 981 500 фунтів стерлінгів.
Ця ініціатива також дасть дітям на 6,2 млн додаткових годин навчального часу, а викиди вуглецю скоротяться більш ніж на 6500 тонн.
Джорджія Доу, старший бренд-менеджер Budweiser, сказала: Budweiser вже вариться з використанням електрики, що виробляється сонячними батареями. Ми хотіли зробити ще один крок уперед, допомагаючи постачати світло на сонячних батареях, даючи їм можливість мати світле майбутнє і демонструючи нашу відданість робити добрі справи для планети».
Джон Кін, головний виконавчий директор організації SolarAid, сказав: «У часи кліматичного хаосу, коли необхідні термінові дії, ми раді співпрацювати з Budweiser, щоб забезпечити чистим, безпечним сонячним світлом та електрикою будинки та спільноти в Африці, де понад 578 мільйонів людей живуть без доступу до електрики».