YARCHE створила нову візуальну культуру для Армії Патріотів України
17 Чер 2022, 12:12

YARCHE створила нову візуальну культуру для Армії Патріотів України

YARCHE створила нову візуальну культуру для громадської організації Армія Патріотів України, яка з 2014 року допомагає військовим АТО та українцям, що постраждали від війни.

З початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну у лютому 2022 року організація трансформувала свою діяльність та розширила її територію, залучила нових партнерів як закордоном, так і на території України, тож потребувала оновлення візуальної культури.

Команда Yarche розробила нову айдентику, перезапустила сайт для збору коштів та допомогла налагодити партнерство з медичною платформою Helsi для точного визначення актуальних потреб лікарень.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Новий логотип став більш компактним та має дві мовні версії.

Знак – це стилізоване і вписане в квадрат зображення тризубу. Його легко можна відтворити трафаретом на різних поверхнях, щоб позначити волонтерську допомогу. Дизайн система проста та легко підтримувана, а отже робота з нею не буде займати багато часу.

Сьогодні завдяки організації лікарні Києва, Чернігова, Одеси, Миколаєва та Харкова щотижня отримують життєво необхідну допомогу: обладнання та медикаменти для лікування пацієнтів, що постраждали внаслідок бомбардувань та обстрілів російських загарбників.

Розкажіть друзям про новину