Cosmopolitan залучив штучний інтелект для створення нової обкладинки
22 Чер 2022, 13:22

Cosmopolitan залучив штучний інтелект для створення нової обкладинки

Cosmopolitan залучив штучний інтелект для створення останньої обкладинки.

Журнал, що належить Hearst, став одним із перших великих друкованих видань, що задіяли передовий генератор зображень Dall-E 2 дослідницької групи американської компанії, що займається розробкою та ліцензуванням технологій на основі машинного навчання, OpenAI, для створення обкладинки нового діджитал випуску, що виходить цього тижня. Зображення астронавта, що ступив на Місяць, покликане продемонструвати потенціал штучного інтелекту аудиторії, що в основному складається з молодих жінок.

Dall-E 2 може створити повністю оригінальне зображення із простої текстової підказки за лічені секунди. Маючи можливості фотореалізму, що набагато перевершують можливості будь-якого попереднього генератора зображень зі штучним інтелектом, цей інструмент став сенсацією в соціальних мережах з моменту його випуску на початку цього року, наповнивши Інтернет химерними зображеннями і спонукавши цікавість і занепокоєння діджитал художників у всьому світі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Головний редактор видання Джессіка Пелс сказала, що вона думала, що продукція Dall-E 2 стане цікавою обкладинкою з моменту першого знайомства з технологією. Редактори Cosmo працювали з діджитал художницею Карен X. Ченг, щоб реалізувати ідею в процесі, який зрештою зайняв всього 20 секунд обробки генерації зображення. Журналістка Глорія Лю написала статтю для обкладинки.

Пелс сказала, що видавцям важливо експериментувати з технологіями такого типу та враховувати їх вплив. Але, незважаючи на приголомшливу ефективність штучного інтелекту, журнал не передбачає, що найближчим часом він замінить свого креативного директора. Швидше, він міг би бути графічним інструментом серед багатьох інших.

За словами Cosmo, OpenAI також прагне позиціонувати свою технологію як другим творчим пілотом, а не як заміну художникам, оскільки вона готує Dall-E 2 до комерційного продукту. В даний час технологія знаходиться в стадії бета-тестування з обмеженим доступом до списку художників та розробників, доступних лише на запрошення.

Наталі Саммерс, представниця OpenAI, яка керує програмою дослідницької групи Artist Access, сказала, що сподівається, що історія з обкладинки та ілюстрації стане джерелом натхнення для переважно молодих читачів Cosmo: «Я вірю, що знайдуться жінки, які побачать це, і перед ними відчиняться двері, щоб подумати про те, щоб зайнятися штучним інтелектом та машинним навчанням, або навіть просто вивчити, як інструменти ШІ можуть покращити їхню роботу та життя. Жінки будуть краще підготовлені до того, щоб очолити наступний розділ того, що означає співіснувати зі все більш потужними технологіями та визначати їх курс».

Розкажіть друзям про новину