Гаррі Стайлс знявся у низці рекламних кампаній модного дому Gucci. Наступним кроком стали колаборація та спільна колекція.
Gucci та Стайлс представили колекцію під назвою HA HA HA. Співробітництво виросло з багаторічних розмов співака та креативного директора Алессандро Мікеле по телефону, через WhatsApp і за келихом вина в тих рідких випадках, коли вони були в одному місті. Назва поєднує їх ініціали разом.
Любов дуету до вінтажних речей проявляється в колекції з 25 предметів одягу у клітку та тонку смужку, що поєднує поп-музику та богему 1970-х років. Колекція є поєднанням стилів одягу, які люблять носити друзі, як висловився Мікеле, це «гардероб їх мрії».
Речі надійдуть у продаж у жовтні цього року.
In occasion of #MFW at #CavalliENastri, the House presents #GucciHAHAHA collection, the synthesis of the friendship between Creative Director #AlessandroMichele, and the British singer-songwriter and actor, #HarryStyles. @Harry_Styles pic.twitter.com/0r3sRSq95d
— gucci (@gucci) June 21, 2022
Throughout the #GucciHAHAHA collection, #AlessandroMichele and #HarryStyles reinterpret the complex and nuanced codes that have defined the men’s wardrobe, prompting moments for spontaneous styling. @Harry_Styles #GucciTailoring pic.twitter.com/BRVE3hUjVk
— gucci (@gucci) June 21, 2022