Мерилін Монро одягла модні бренди для фотосесії в журналі
24 Чер 2022, 17:23

Мерилін Монро одягла модні бренди для фотосесії в журналі

Багато хто цікавиться, як Мерилін Монро формувала б розвиток сучасної моди, якби була жива сьогодні.

Модний журнал вирішив піти із своєю зацікавленістю на новий рівень і створити CGI-рендеринг, на якому вона постає в якості моделі для сучасних брендів високої моди. Monroe estate, американська компанія з управління брендами Authentic Brands Group та Amethyst, стартап-компанія Web3, вирішили створити колаборацію для реалізації проєкту. У серії з восьми діджитал зображень Монро одягнена в Balmain, Miu Miu, Balenciaga, Thom Browne та David Koma.

Образи дебютували в журналі CR Fashion Book China, а потім випустили як NFT через Amethyst.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Джим Гібб, голова Monroe estate, сказав, що партнерство з CR було очевидним, оскільки його розуміння моди гарантує, що Монро отримає не лише сучасне оновлення, а й відтворить у собі цю фірмову іскру.

Останнім часом Монро відродилася у засобах масової інформації, від створення нового фільму про неї «Білявка» до фейлу Кім Кардаш’ян, яка нібито зіпсувала її культову сукню 1962 року.

Розкажіть друзям про новину