Old Spice та американська мережа фаст-фуду, що спеціалізується на сендвічах, Arby’s об’єдналися, щоб вирішити проблему «м’ясного поту», коли відвідувачі пітніють після вживання м’ясної їжі. Це явище виникло в поп-культурі в різних галузях, наприклад, епізод із серіалу «Друзі» або у змаганнях з поїдання їжі. Колаборація створила ідеальне поєднання величезного сендвіча від Arby’s та сухого спрею-антиперспіранта Old Spice.
«Співпраця між Old Spice та Arby’s має сенс у тому, щоб весело вирішити споконвічну проблему м’ясного поту, з якою ми всі стикалися в той чи інший момент нашого життя», — сказав Метт Кребіл, віце-президент Old Spice у Procter & Gamble.
У рамках кампанії представлений рекламний ролик, озвучений голосом актора Вінга Реймса, в якому знявся «Old Spice Guy» Ісая Мустафа. Ролик був підготовлений агентствами Wieden+Kennedy та Fallon і доступний на YouTube, Facebook, Instagram та TikTok.
У рамках цієї акції споживачі можуть придбати комплект Meat Sweat Defense, який включає спортивний костюм з малюнком ростбіфа, спільний брендований рушник і напульсник, а також дві банки антиперспіранта Old Spice за 60 доларів. Компанія намагається впровадити обидва бренди в поп-культуру за допомогою гумористичної суміші та мерчендайзингу.