Мигдаль дає силу Тора у новому рекламному ролику
01 Лип 2022, 16:07

Мигдаль дає силу Тора у новому рекламному ролику

The Almond Board of California об’єдналися з Marvel Studios для випуску фільму Marvel Studios «Тор: Любов і грім», щоб розширити свою кампанію «Do You Almond?» у Великій Британії за допомогою нового телевізійного ролика.

Рекламу створило лондонське незалежне креативне агентство isobel, яке працювало з брендом снеків California Almonds над початковим запуском у Великій Британії.

https://www.youtube.com/watch?v=DLTxdZNej7I&ab_channel=CaliforniaAlmonds

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео