Мережа АЗК «WOG» створила креатив із закликом для українців зберігати пальне для перемоги.

Нове відео
14 Лип 2025
- KFC змінив вираз обличчя полковника Сандерса: навіщо це було зроблено
- Heinz показав, як кетчуп стає головним героєм літніх спортивних подій
- McDonald’s та гейміфікація: як бренд перетворив звичку на гру
- Блендинг у фешн-айдентиці: чому масмаркет копіює логотипи люксових брендів
- Що таке медіа у 2025 році: головні інсайти з суддівства Каннських левів
- «Червона рута», «Щедрик»: BEVZA та Mastercard створили платівку з культовими українськими піснями
- Як стати рок-зіркою: Coors Light запустив свій музичний лейбл
- Листи з плямами від вина показали, чому варто страхувати коштовні речі