McDonald’s має давню близькість до пісень Джастіна Тімберлейка після того, як представила свій «I’m Lovin ‘It» як свій джингл, взятий з пісні американського виконавця.
Тепер McDonald’s представив ролик під назвою «Services», створений TBWA\Paris та спрямований на те, щоб показати роботу ресторану, в якому всі співають хіт Джастіна Тімберлейка 2016 року.
«Цей фільм також є зануренням у повсякденне життя французів, які всі перетинаються в McDonald’s «такими, якими вони є», — пояснили Бенджамін Маршал і Фостен Клавері, виконавчі креативні директори TBWA\Paris.
«Камера плавно переміщається між різними персонажами, які співають цю культову мелодію по-своєму. Кожен із них привносить свій індивідуальний підхід, щоб показати та продемонструвати всі послуги бренду», — додали вони.
Пісня Timberlake «I’m Lovin ‘It» була в центрі уваги бренду з моменту виходу першої рекламної кампанії в 2003 році.
Кампанія представлена у Франції 19 червня і триватиме до 17 липня.
Нова реклама збігається з літньою ініціативою бренду Camp McDonald’s у США — віртуальний досвід у додатку мережі у вигляді літнього табору.