McDonald’s повернувся до хітів Джастіна Тімберлейка у новому ролику
06 Лип 2022, 15:49

McDonald’s повернувся до хітів Джастіна Тімберлейка у новому ролику

McDonald’s має давню близькість до пісень Джастіна Тімберлейка після того, як представила свій «I’m Lovin ‘It» як свій джингл, взятий з пісні американського виконавця.

Тепер McDonald’s представив ролик під назвою «Services», створений TBWA\Paris та спрямований на те, щоб показати роботу ресторану, в якому всі співають хіт Джастіна Тімберлейка 2016 року.

https://www.youtube.com/watch?v=sOLM_OVSvWc&ab_channel=TBWAPARIS

«Цей фільм також є зануренням у повсякденне життя французів, які всі перетинаються в McDonald’s «такими, якими вони є», — пояснили Бенджамін Маршал і Фостен Клавері, виконавчі креативні директори TBWA\Paris.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Камера плавно переміщається між різними персонажами, які співають цю культову мелодію по-своєму. Кожен із них привносить свій індивідуальний підхід, щоб показати та продемонструвати всі послуги бренду», — додали вони.

Пісня Timberlake «I’m Lovin ‘It» була в центрі уваги бренду з моменту виходу першої рекламної кампанії в 2003 році.

Кампанія представлена у Франції 19 червня і триватиме до 17 липня.

Нова реклама збігається з літньою ініціативою бренду Camp McDonald’s у США — віртуальний досвід у додатку мережі у вигляді літнього табору.

Розкажіть друзям про новину