Знаменитий особняк для вечірок Playboy скоро буде і у діджитал світі.
Медіакомпанія збирається запустити віртуальну версію реальної будівлі MetaMansion на платформі метавсесвіту The Sandbox.
У MetaMansion будуть представлені міні-ігри, соціальні мікшери, програмні заходи та постійні діджитал колекційні релізи, що ґрунтуються на майже 70-річній історії публікації бренду.
Проект заснований на попередніх спробах Playboy утвердитись у суміжному з криптовалютою просторі web3 за допомогою колекцій NFT, досвіду метавсесвіту, а також нової платформи для авторів під назвою Centerfold.
«Світ і спосіб життя в особняку Playboy, безумовно, були чимось дуже надихаючим», — сказала Рейчел Веббер, директор з бренду та стратегії Playboy. «І тому можливість створити це середовище таким чином, щоб більше людей могли увійти до нього зараз у віртуальному просторі, і зробити це справді сучасним способом, — це те, що ми дуже раді втілити в життя».
Anybunny home? 🐰👀🏘 We’re teaming up with none other than…. @playboy! 👯♀️
— The Sandbox (@TheSandboxGame) July 11, 2022
Together, we will be creating a Playboy MetaMansion social game inside #TheSandbox with #NFT collectibles & special experiences for the Rabbitar @PlayboyNFTs community! pic.twitter.com/3l6Wq6ncvt
Playboy розглядає ці технології як можливий наступний розділ в історії, який охоплює відомі оголені фотографії та інтерв’ю. Компанії потрібен новий напрямок: Playboy припинив друковану публікацію в березні 2020 року на початку пандемії, а новий документальний серіал «Secrets of Playboy» від телеканалу A&E знову звернув увагу на спадщину покійного засновника Х’ю Хефнера. За словами представника компанії, сім’я Хефнера більше не пов’язана з Playboy.
За словами Веббер, просуваючи метасвіт, Playboy спирається на свій давній статус культової культурної сили, а також дозволяє творцям діджитал контенту створювати власні архіви та активи.
Перший набіг Playboy на технології web3 відбувся навесні 2021 року з його першою колекцією NFT під назвою Liquid Summer, яка базується на витворах мистецтва з архівів компанії. З асортиментом NFT з’явився логотип кролика під назвою Rabbitars, який тепер надасть власникам доступу до преміальних вражень у віртуальному особняку. Playboy також раніше розміщував метавсесвіт у Decentraland, пов’язаний з випуском NFT.