Burger King хоче, щоб всі повною мірою відпочивали влітку в ресторанах та за їх межами, пропонуючи відвідувачам використовувати засоби захисту шкіри від сонця, щоб не виглядати як приготовлений на грилі воппер.
«Насолоджуйтеся влітку по-королівськи. Не жартуйте зі своєю шкірою», — попереджає бренд фаст-фуду про ризики тривалого перебування шкіри на сонці без захисту.
Кампанія, приурочена до шкільних літніх канікул, попереджає про небезпеку сонячних опіків у дітей, включаючи татуювання у всі дитячі меню King Junior. На наклейках є слова: «Ще краще, якщо смажити на вогні».
Під прямим сонячним промінням розкривається приховане повідомлення, що попереджає власника шукати захист з доповненням: «Але ти не Воппер». Захисти свою шкіру».
Щоб донести це посилання, бренд встановив зручні дозатори сонцезахисного крему в деяких ресторанах у Бельгії.
Кампанія, розроблена Buzzman, проходитиме у бельгійських магазинах Burger King та соціальних мережах.