Бренд спортивного одягу Gymshark відкрив барбершоп у Лондоні у рамках своєї кампанії, спрямованої на те, щоб спонукати чоловіків піклуватися про своє психічне благополуччя, а також фізичне здоров’я.
Салон під назвою «Deload» працюватиме протягом семи днів у модному районі Шордич, надаючи чоловікам «неупереджений безпечний простір», щоб вони могли відкритися професійним перукарям, які пройшли навчання в галузі психічного здоров’я. І, звичайно, вони можуть отримати безкоштовну стрижку, поки вони там.
Таким чином бренд хоче спонукати молодих людей дбати про своє психічне здоров’я, надаючи контент, історії та поради від експертів та медичних працівників.
Працюючи з благодійною організацією проти нещасного життя CALM, Gymshark провела дослідження, яке показало, що чоловікам зручніше відкриватися своєму перукарю, ніж терапевту чи лікарю.
У Великобританії дані CALM показують, що 125 чоловік на тиждень вчиняють самогубство, і 75% всіх самогубств у Великій Британії скоюють саме чоловіки. Організація, яка тільки минулого місяця вклала кошти у свою найбільшу в історії кампанію із запобігання самогубствам, існує для того, щоб змінити це, провокуючи розмови, надаючи рятувальні служби та об’єднуючи людей.
У партнерстві з CALM більше чоловіків говорять про своє психічне здоров’я за умови, що вони почуваються комфортно. Всі співробітники салону навчалися у організації 12th Man, яка пропонує безкоштовне навчання для підприємств та груп за інтересами, щоб допомогти чоловікам зробити психічне здоров’я частиною свого повсякденного життя.
Перукарі з лондонської мережі Curfew Grooming будуть надавати послуги з професійної стрижки протягом усього тижня, а Gymshark продаватиме товари, а всі виручені кошти підуть у організацію CALM.
Протягом двох вечорів також відбуватимуться панельні дискусії за участю представників CALM, Lions Barber Collective (яка реалізує аналогічну ініціативу у Лондоні) та Curfew, а також спортсменів та лідерів думок із Gymshark.
Ця цілеспрямована ініціатива Gymshark є продовженням його сміливої роботи «We, The Changemakers», проведеної раніше та покликаної підвищити голос жінок у спорті.
Поряд із кампанією бренд представив Gym Safe Ladies, британську групу чоловіків та жінок, які займаються підвищенням поінформованості про сексуальні домагання у фітнес-середовищі та створенням безпечних просторів для всіх.