Серіал «Дивні дива» від Netflix включив до своїх надприродних сюжетних ліній культові продукти для сніданку, закуски, технології 80-х, старовинні магазини та мережі фаст-фуду.
Канабіс не був частиною цього параду продакт-плейсменту, досі.
Purple Palm Tree Delight, сорт канабісу, який заспокоював кількох ключових персонажів у деяких особливо стресових ситуаціях.
Новий фаворит фанатів Аргайл, який працював кур’єром у піцерії, часто полюбляв вживати цей сорт канабісу, в тому числі і старший брат Джонатан Байєрс. Звучить так, ніби це ідеальні ліки від стресу.
На жаль, насправді Purple Palm Tree Delight не існує – це вигаданий сорт креаторами серіалу.
Платформа про вживання канабісу Leafly вигадала фальшиву історію походження вигаданого сорту і побудував навколо неї рекламний хід.
За словами Leafly, цей хід не має формального відношення до серіалу. Скоріше це відповідь на споживчу цікавість і зухвалий спосіб ухопитися за феномен поп-культури.
«Люди шукали в нашій базі даних Purple Palm Tree Delight і запитували: «Гей, де він?», але нічого не знайшли. Тому ми використали це і перетворили на уявний сорт», — сказав Джош де Берге, віце-президент з корпоративних комунікацій.
Цей сорт має радянську передісторію з посиланнями на маніпулювання свідомістю ЦРУ і класику від Кейт Буш, що відроджується, «Running Up That Hill».
Опис на Leafly, а також повідомлення в його соціальних мережах сповнені пасхалок, пов’язаних із серіалом, таких як фургон на картинці, монстри-демогоргони та гавайські пироги. Платформа описує: «Purple Palm Tree Delight призводить до повного розслаблення тіла і розуму, досвід, який ви дійсно повинні спробувати, перш ніж заперечувати».
За словами Джоша де Берге, внутрішні команди Leafly ретельно підбирали слова, стежачи за тим, щоб вони не виходили за межі та не порушували права на товарні знаки. Від стрімінгового сервісу чи продюсерів поки що не надходило листа про порушення прав.
«Ми відчували, що можемо по-справжньому повеселитися, поважаючи інтелектуальну власність, і при цьому вигадати щось, що люди могли б пов’язати із сюжетною лінією в стилі «якщо ви знаєте, то знаєте».
Цей трюк допомагає просунути індустрію каннабісу вартістю 30 мільярдів доларів, оскільки, згідно з дослідженням Pew, більшість американців підтримують легалізацію, а аудиторія продовжує зростати.