Українські бізнесвумен виходять на закордонні ринки
13 Лип 2022, 16:49

Українські бізнесвумен виходять на закордонні ринки

В Україні стартував проект Oplich – об’єднання українських жінок-підприємиць, в якому вони спільно працюють над промотуванням української культурної ідентичності та традиційних ремесел у світі. Проект створений ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі” в партнерстві з брендом YAKUSH і консалтинговою групою One Philosophy Group. 

Мета Oplich — посилення співпраці між українськими підприємствами креативної індустрії для розширення каналів збуту, виходу на міжнародні ринки та популяризації українських брендів у світі. Найближчі плани — участь українських підприємниць у міжнародних виставках в Стокгольмі, Осло, Франкфурті. 

З початку повномасштабної війни українські бізнеси опинилися під загрозою існування, а разом із цим — добробут наших сімей. Ми підтримуємо та розвиваємо український бізнес, щоб допомагати економіці зростати. Назва об’єднання походить від виразу “пліч-о-пліч”, тобто поруч, разом, спільно. Адже цінність спільності транслюється не лише в нашій меті, але й наших виробах.
Ірина Титарчук
виконавча директорка ГО “Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі”
Наше прагнення – утвердити Україну на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну державу, сповнену великою кількістю талантів, ідей та нестандартних рішень. Вже багато років ми покращуємо власну майстерність, поєднуючи унікальний дизайн і високу якість. Віримо, що можемо закохати світ в українські бренди та українську культуру, з її традиціями, красою та щирими людьми.
Маша Якуш
учасниця проекту та власниця YAKUSH
Ми хочемо, щоб українські жінки-підприємиці зробили прорив навіть у надскладних умовах війни і не лише відновили виробництво, але й відкрили для себе нові ринки. Щоб італійське подружжя пило ранкову каву з українських горнят. Гуцульський килим створював затишок поруч із каміном у норвезькій квартирі, а французькі модниці доповнювали образи автентичними прикрасами та оздоблювали свої оселі українським декором.
Наталія Попович
засновниця One Philosophy Group
Учасники проекту Oplich:
  • She flowers — декор, композиції, свічки із сухоцвітами та стабілізаційними квітами
  • Anzyhome — крафтова майстерня, де вручну створюються предмети домашнього декору та меблі: пуфи, килими, кошики, люльки для новонароджених тощо
  • YAKUSH — екологічне виробництво з переробленого гутного скла
  • Luxury Linen  — постільна білизна та інші предмети побуту з льону
  • Zvyazani — традиційні українські килими ручної роботи в сучасному виконанні
  • WOOD MOOD candles — виробництво дерев’яних свічок
  • Vita Khaidurova (vita95art) — вироби з кераміки
  • YASYK  —  автентичний український вишитий декор у сучасній інтерпретації
  • Jane and Mery — вироби з гутного скла, живопис
  • LoraShen — мануфактура декоративно-прикладної кераміки, виготовлення ваз, кашпо та ялинкових прикрас.

Якщо хтось хоче бути учасницею проєкту, як бізнесвумен, або підтримати проект Oplich, потрібно заповнити форму для реєстрації за посиланням. Період реалізації ініціативи 1 липня 2022 – 1 липня 2023.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину