Нові кросівки від Каньє Веста нагадали користувачам соцмереж випічку
14 Лип 2022, 11:12

Нові кросівки від Каньє Веста нагадали користувачам соцмереж випічку

Користувачі соціальних мереж порівняли найновішу модель кросівок Yeezy від Каньє Веста з хлібобулочними виробами.

Нові кросівки Yeezy 450 Sulphur надійшли у продаж 11 липня і коштують 200 доларів. Після того офіційний аккаунт бренду в Twitter запитав людей, що вони думають про іншу версію моделі кросівок у блідо-жовтому відтінку.

Але замість захвату багато користувачів мережі сказали, що вони спочатку прийняли кросівки за випічку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Один із користувачів написав: «Мені здається, що я міг би витягти середину і зробити собі хлібну миску».

Інший написав: «Я відчуваю, що їм потрібно повернутися до духовки ще на 20 хвилин, тому що вони ще не піднялися».

Бродвейська співачка Піа Гленн також висловила свою думку, назвавши кросівки челенджем від британського телевізійного конкурсу випічки Great British Bake Off, який зайшов надто далеко.

Багато хто зауважив, що кросівки мають смішний вигляд, написавши, наприклад: «Просто треба поставити їх в духовку, щоб нагріти». а хтось порівняв їх із своєю випічкою за рецептом з TikTok, яка вийшла невдало.

Новий дизайн Yeezy з’явився через місяць після того, як Вест, а точніше Ye, звинуватив Adidas у копіюванні дизайну своїх шльопанців Yeezy.

Розкажіть друзям про новину