В Україні та світі стартувала кампанія на підтримку українських медиків
14 Лип 2022, 13:36

В Україні та світі стартувала кампанія на підтримку українських медиків

В Україні, Ірландії, Італії та Канаді розпочалася кампанія на підтримку українських медиків, яку запустило українське агентство комунікацій provid спільно з американським маркетинговим агентством HCB Health та Ukrainian Freedom Fund

Серія меседжів показує, як війна в Україні змінила контекст звичної медичної допомоги, а рутинні професійні дії медичних працівників перетворила на справжній героїзм.

Обставини, які підносять звичні дії медиків до рівня героїзму, креатори назвали WARREGULAR (воєнна буденність): вони аж ніяк не повсякденні для мирного світу, але вже сприймаються як такі за умов війни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Мінімалістичне оформлення було обране provid, щоб підкреслити меседжі в тексті та зосередити увагу на історіях. Дизайн розроблений з урахуванням можливостей зовнішньої диджитал-реклами та демонструє, як воєнні обставини змінюють цілком звичайні дії медиків на буквально – надзвичайні, що і підкреслено графічно. 

Спочатку ви читаєте “буденну” частину, а потім з’являється нове повідомлення, яке показує, як звичайні речі набувають зовсім іншого, надзвичайного значення в контексті війни. Завдяки цим повідомленням ми хочемо привернути увагу міжнародної спільноти до війни в Україні, пояснити, як воєнний контекст впливає на те, що багато хто сприймає за даність, і зібрати благодійні внески на допомогу українським лікарям.
Ендрю Бейн
президент UFF
Ми сподіваємося, що наша кампанія приверне увагу широкої аудиторії до реалій роботи медиків по всій країні, адже в умовах війни їх щоденна праця має зовсім іншу вагу та цінність.
Влад Галяпа
креативний директор provid

«Ми хотіли зробити більше, ніж просто засудити війну й сказати, що ми підтримуємо Україну, — зазначив Франческо Лукареллі, головний комерційний директор HCB Health. — Ми звернулися до партнерів в Україні, щоб визначити, що нам іще зробити для медиків. Об’єднані зусилля є свідченням пристрасті, креативності та командної роботи, і тепер ми маємо справді глобальний ефект».

Організатори вже працюють над розширенням географії кампанії. Незабаром вона з’явиться на вулицях інших країн.

Задонатити й підтримати фонд можна за посиланням ukr freedom fund.org.

Розкажіть друзям про новину