Українські бренди, які ще вчора конкурували за кожного покупця, сьогодні об’єдналися з метою, щоб всі їхні покупці повернулися до родини живими та здоровими.
Компанія надихнулась українською єдністю та вирішила втілити цю ідею у своїй продукції. Тепер бренд «Галичина» став і Полтавщиною, і Донбасом і усіма історичними регіонами країни. Чому так? Бо зараз для українців немає окремих я. Зараз всі — це одне велике ми. І за цей час українці неодноразово довели, що вони готові захищати один одного та об’єднуватися заради спільної мети.
Зараз твориться історія України. І від Сходу до Заходу, від Півночі до Півдня, кожен регіон робить свій внесок. Тому тепер на продукції «Галичини» можна побачити Київщину, Галичину, Сіверщину, Волинь, Полтавщину, Поділля, Буковину, Запоріжжя, Слобожанщину, Закарпаття, Причорномор’я, Донбас, Північну Таврію та Крим.
Розробкою комунікації займалась київська креативна агенція Bickerstaff.876. За діджитал супровід проєкту відповідала команда агенції Moko. Марія Кочуренко, стратегиня агентства Bickerstaff.267 каже, що основою кампанії стала ідея єдності та любові, яка вже є у кожного українця в серденьку.
«Сьогодні ми не кажемо з якого ми міста, ми просто говоримо “Я з України”. Нам однаково болить, коли щось стається на півдні, півночі, сході або заході. Ми любимо кожен квадратний кілометр нашої рідної України. Саме тому ми не можемо зараз говорити тільки про «Галичину». Бо Україна — це 14 різних регіонів, які мають свою унікальність, культурні здобутки та неймовірну природу. Україна — це 14 різних регіонів обʼєднаних величезною любовʼю», — каже Марія, роблячи ковток Причорномор’я та роздивляючись пляшечку з Північною Таврією.