Netflix вирішив приборкати звичку користувачів ділитися паролями
19 Лип 2022, 16:44

Netflix вирішив приборкати звичку користувачів ділитися паролями

Netflix оголосив, що почне тестування нової функції «додати дім», щоб стягувати плату з користувачів, які ділять свій обліковий запис з іншими в деяких країнах. Тест знаменує собою останню спробу стрімінгового гіганта боротьби з обміном паролями. Тест запропонує користувачам заплатити додаткову плату, якщо вони використовують обліковий запис за межами сім’ї.

Якщо користувач хоче дозволити будь-кому використовувати його обліковий запис Netflix у додатковому домі, компанія попросить його заплатити комісію. В регіонах, що беруть участь, платформа тепер стягуватиме додаткові 2,99 долари з кожного додаткового дому, що додається до основного облікового запису. Учасники Basic можуть додати один додатковий дім, а учасники Standard та Premium можуть додати два та три.

Користувачам може бути цікаво, як система дізнається, хто має пароль. Netflix має намір використовувати IP-адреси, ідентифікатори пристроїв та іншу інформацію про пристрої, зареєстровані у своїй мережі, щоб допомогти визначити, звідки здійснюється вхід до облікових записів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Однак можливість подорожувати і дивитися на ходу, як і раніше, доступна. Підписники також зможуть видаляти сім’ї та контролювати, де використовується їхній обліковий запис, у своїх налаштуваннях.

До наступного місяця пробна версія буде поширена в Аргентині, Гондурасі, Домініканській Республіці, Сальвадорі та Гватемалі. Netflix має річний план, в якому він прагне експериментувати з різними структурами оплати, щоб визначити правильний баланс для стягування плати з користувачів, які діляться паролями.

У прес-релізі Ченгі Лонг, директор з інновацій, згадав, що нестримний обмін паролями підірвав зусилля Netflix щодо надання якісних послуг. Акції Netflix останнім часом впали, що призвело до інвестицій у Microsoft, щоб зробити дешевшу рекламну підтримку своєї бізнес-моделі.

Розкажіть друзям про новину