Рік і Морті, герої американського комедійного науково-фантастичного анімаційного серіалу, очолили глобальну кампанію Adidas із запуску нових футбольних бутсів X Speedp.
У рамках кампанії створений рекламний ролик від агентства TBWA\Neboko, в якому Рік і Морті разом із футболістами Вівіанн Мідемою, Мохаммедом Салахом, Карімом Бенземою та Ліонелем Мессі продемонстрували потенціал нових бутс.
Поряд із рекламою Adidas також доручив студії дизайну Post Panic розробити портал, який об’єднає весь контент кампанії з анімації, 3D та живих виступів, включаючи фільми за участю гравців.
«Для нас завжди було важливо, щоб розповідь перепліталася з усією кампанією, — продовжує Джеремі Педро, арт-директор. «Ми великі шанувальники кінематографічних всесвітів, тому не могли прогаяти жодної деталі, коли справа дійшла до з’єднання крапок. Кожна частина контенту служить своїй меті, але у поєднанні від початку до кінця розповідає набагато більшу історію».
Рік і Морті натякнули на співпрацю з Adidas за тиждень до випуску реклами, твітнувши про «особливу доставку» та опублікувавши зображення коробки Adidas, що стоїть на лабораторному столі і випромінює зелене світло.
Special delivery 📦#FasterInAllDimensions pic.twitter.com/QztrOu8kSQ
— Rick and Morty (@RickandMorty) July 14, 2022
Гонсало Кальво, глобальний директор з бренд-комунікацій, спільнот та культури Adidas розповів: «Для футболістів усіх рівнів наша франшиза X стала синонімом швидкості, але ми знаємо одне: швидкість уже не та що раніше. Враховуючи це, ми хотіли не просто зробити ще одну футбольну кампанію навколо швидкості у традиційному значенні цього слова».
Це не перша співпраця Ріка та Морті з брендами, оскільки у 2021 році вони працювали із мережею фаст-фуду Wendy’s. Вони також співпрацювали з Pringles.