Meta звернулася до українського бренду DressX, щоб той надав одяг для аватарів компанії. Предмети з асортименту тільки в діджитал форматі DressX продаватимуться нарівні з Balenciaga, Prada та Thom Browne.
Вбрання для аватара при запуску коштують від 2,99 до 8,99 доларів (Meta також продовжить пропонувати безкоштовні варіанти). Після створення люди можуть використовувати свої аватари в Meta Instagram, Facebook, Messenger і Quest за допомогою наклейок, повідомлень і постів у стрічці. Ринок аватарів був уперше представлений у США, Канаді, Таїланді та Мексиці та згодом буде розширений на інші країни. Компанія також поділиться частиною прибутку з DressX.
Нові колекції DressX будуть випускатися щомісяця, і Meta повідомила, що планує зрештою дозволити незалежним креаторам продавати свої дизайни – функцію, яку DressX вже підтримує на власній платформі.
«Можливість масштабу, якого ми можемо досягти за допомогою Meta, велика», — каже співзасновниця DressX Дар’я Шаповалова. «Для нас це маленька перемога, бо коли ми починали, не було нічого. Ціль полягає в тому, щоб спростити процес носіння діджитал моди. Ми хочемо, щоб люди носили колекції DressX у Snapchat, Meta, Roblox та інших сервісах». Компанія вже продала більше 38 000 штук з того часу, як кілька місяців тому почала пропонувати предмети на торговому майданчику Roblox.