Феномен серіалу Netflix «Дивні дива» спровокував відродження інтересу до фільмів жахів 80-х. Тепер мережа фаст-фуду KFC вирішила використати цей інтерес з боку молодих споживачів, знявши в Іспанії власний короткометражний фільм про вбивчу піцу.
Мережа ресторанів швидкого харчування випустила «La Massacre» — 14-хвилинний короткометражний фільм, в якому розповідається історія про п’ятьох підлітків, які вирушають у віддалену хатину в лісі, щоб насолодитися вихідними. Однак, як тільки вони приїжджають, їх переслідує та вбиває жахлива сутність у формі піци.
Метою кампанії, створеної агентством PS21, є просування своєї лімітованої серії Pollizza, в якій основа для піци замінена традиційною смаженою куркою, а зверху додані моцарелла та пепероні.
Посилаючись на роботу таких режисерів, як Сем Реймі, Джо Данте та Тобе Хупер, іспанський режисер NYSU, який зняв ролик, сказав, що віддати шану цим креаторам було його мрією.
«Нам завжди було ясно, що ми не хочемо ні пародіювати жанр, ні висміювати його, а зробити неймовірну річ, яка поважає коди та правила серії B. Тому найскладнішим було вирватися з «пороку» реклами, де в кожному кадрі шукають досконалість».
Спочатку фільм був показаний для журналістів та кінофахівців 7 липня у кінотеатрі Cinesa Proyecciones у Фуенкарралі, Мадрид, а потім був випущений на каналі бренду Twitch.
Постери до фільму нагадують фільми жахів у стилі ретро і також були розклеєні в центрі Мадрида перед прем’єрою, де відвідувачі також могли спробувати Pollizza.
Коробки для піци, показані у фільмі, також містили активний номер, за яким 2500 осіб могли зателефонувати, щоб замовити Pollizza у рамках рекламної акції.
Протягом перших кількох днів фільм було переглянуто понад 100 тисяч разів на Twitch та YouTube, а активність у соціальних мережах досягла 13 мільйонів людей, що, за заявою бренду, забезпечило 1,3 мільйона взаємодій. Трейлер фільму також демонструватиметься у кінотеатрах до 31 липня.
Піца Pollizza продається у ресторанах KFC по всій Іспанії з червня до 15 серпня.