Українські креативники запропонували власний варіант верифікації
25 Лип 2022, 11:18

Українські креативники запропонували власний варіант верифікації

Команда Leo Burnett Ukraine запропонувала власний варіант верифікації та перевірки на людяність. Замість звичайних зображень, креативники пропонують зображення звірств, які вчинила росія.

На зображеннях потрібно знайти танки, нацистів, біологічні лабораторії, військові бази чи інші об’єкти, на які звикла вказувати росія і які вона нібито знищує в Україні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину