Бренд Heineken закликав додати чогось незвичайного у своє звичайне
25 Лип 2022, 16:51

Бренд Heineken закликав додати чогось незвичайного у своє звичайне

Покоління Z та мілініали п’ють менше алкоголю, ніж старші покоління. Згідно зі звітом Heineken за 2022 рік, 46% представників покоління Z та мілініалів загалом п’ють менше алкоголю, а 26% хотіли б бачити більший вибір легшого пива.

Для Desperados, що належить Heineken, це є деякою загадкою, оскільки його цільова аудиторія — молоді люди. Його нова глобальна кампанія рекламує репутацію бренду як нетрадиційний напій, спонукаючи споживачів пробувати щось нове та експериментувати.

У рамках кампанії створений ролик «Go Desperados» амстердамським агентством We Are Pi.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рекламне оголошення закінчується слоганом «Налийте трохи незвичайного у своє звичайне», спонукаючи споживачів вирватися як зі свого звичного вибору напоїв, так і з рутини.

У міру того, як компанія розширюється по всьому світу, одним з її головних завдань є не відставання від мінливих уподобань та поведінки своєї аудиторії, яка шукає ширший вибір напоїв, включаючи слабоалкогольні або безалкогольні напої. Мета кампанії — підвищити поінформованість про Desperados як бренд, який «в основі своїй експериментує і хоче, щоб його споживачі також відчували свободу творчості».

Розкажіть друзям про новину