Нью-Йоркська дизайн-агенція розробила лого для української зоозахисної організації
28 Лип 2022, 14:48

Нью-Йоркська дизайн-агенція розробила лого для української зоозахисної організації

Дизайн-студія Pentagram була заснована в 1972 році у Нью-Йорку та відома своїми роботами для Nike, MasterCard, Warner Brothers, Tiffany&Co, Sotheby’s, Dell та десятків інших відомих компаній. Сьогодні українська зоозахисна організація UAnimals презентувала новий логотип, створений Pentagram про боно.

Коли наш гуманістичний рух стартував у 2016 році, його символом став лев, як уособлення сили та відваги, з якою українці готові боротися за кожне життя та гуманне суспільство. Тепер ми звернулися до міжнародної компанії в пошуках нових символів. Це дозволить розповісти про UAnimals активістам з усього світу, який все більше підтримує нашу діяльність. Команда Pentagram залишила впізнаваного лева, але зробила знак унікальнішим та актуальнішим для UAnimals.
засновник UAnimals
Олександр Тодорчук

«При роботі над проєктом, наші дизайнери досліджували історію і культуру України та зупинилися на образі соняшника, як одного із символів національної ідентичності України. Після повномасштабного вторгнення Росії, у світі соняшник набув нового значення і став всесвітньо відомим символом опору, єдності та надії, — кажуть у Pentagram. — Наша команда поєднала лева UAnimals із „соняшниковою‟ гривою. Кольори лого передають українське походження організації, а стилістика для міжнародної аудиторії співзвучна з українським тризубом. Ми раді допомогти UAnimals та бажаємо перемоги народу України».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину