Netflix запустить нову ініціативу, яка дозволить фанатам поринути у світ серіалу «Гра в кальмара».
Разом із інтерактивною ігровою та технологічною компанією Immersive Gamebox втілює ексклюзивний ігровий досвід для дорослих.
Гра розрахована на багато гравців: від 2 до 6 можуть грати одночасно. Вони будуть проходити випробування, засновані на франшизі Netflix, включаючи Red Light Green Light та Marbles. Досвід проходитиме на ігрових консолях компанії та використовуватиме сенсорні екрани. Кожному гравцеві потрібно одягнути тривимірні окуляри з відстеженням руху, щоб пересуватися у грі. Один за одним учасники будуть усунені, поки єдиний виживший не здобуде перемогу.
«Люди постійно шукають нові способи залишатися зацікавленими у своєму улюбленому контенті», – сказав у своїй заяві генеральний директор Immersive Gamebox Вілл Дін. «Переосмислення найпопулярнішого шоу Netflix у новому форматі дає клієнтам більше можливостей залишатися на зв’язку із культовим серіалом».
Netflix продовжує показувати свої найбільші шоу на різних платформах, від справжнього життєвого досвіду таких шоу, як «Дивні дива» та «Бріджертони», до безлічі відеоігор на своїй ігровій платформі та реаліті-шоу серіалу «Гра в кальмара».
«Гра в кальмара» стала найпопулярнішим шоу Netflix, а також пріоритетом для компанії, оскільки у розробці знаходиться другий сезон та спін-офф реаліті-шоу із призовим фондом у 45 мільйонів доларів.