Мережа ресторанів випустила блиски для губ, натхненні соусами для крилець
01 Сер 2022, 14:08

Мережа ресторанів випустила блиски для губ, натхненні соусами для крилець

Мережа ресторанів Applebee’s уклала партнерську угоду з брендом косметики та засобів догляду за шкірою Winky Lux, щоб запустити Saucy Gloss, колекцію блисків для губ, натхнених соусом для крилець мережі.

Кампанія приурочена до Національного дня крилець та Національного дня губної помади, які відзначаються 29 липня.

Лінія Saucy Gloss включає такі смаки: Get Me Hot Buffalo, Sweet Chile Kiss, Be My Honey Pepper та Honey BBQ-T.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами директора з маркетингу Джоеля Яшинські, зусилля розширюються за рахунок двох речей, якими відомий бренд: крила та побачення.

Співпраця з товарами різних категорій та оригінальне музичне відео – це зусилля Applebee із залучення молодих споживачів.

У рамках кампанії Applebee’s випустила оригінальну пісню та відеокліп під назвою «Taste My Face», знятий Ханною Люкс Девіс. Девіс – відома режисерка музичних відеокліпів, яка створювала кліпи для найгучніших імен у поп-музиці, включаючи Аріану Гранде та Майлі Сайрус, надаючи рекламному ролику блиску справжності поп-музики. Музичне відео включає підтримку в Instagram. Крім того, пісня звучатиме і у TikTok.

Блиски для губ доступні на веб-сайті Winky Lux за ціною 18 доларів за штуку або 65 доларів за набір.

Grey Global Group виступала як офіційне креативне агентство в кампанії, Initiative – як офіційне медіа-агентство, а Current Global займалася зв’язками з громадськістю. Пісня «Taste My Face» була написана творчою командою Grey.

Розкажіть друзям про новину