Burberry представив свою першу наймолодшу модель Сахіба Сінгха, чотирирічного хлопчика з Лондона, що має індійське походження.
Модель очолює дитячу кампанію осінь-зима 2022 року британського дому моди. Він одягнений у куртку з зображеннями плюшевих ведмедиків та в шорти з таким же принтом. Патка, дитячий головний убір сикхів, на голові підкреслює його національність.
Зйомка отримала широке схвалення у соціальних мережах. «Це величезний стрибок у репрезентативності, тому що сикхські діти, які носять патку повинні почуватися поміченими та визнаними», — говорить Амарприт Сінгх.
Станом на 2011 рік в Англії, Шотландії, Уельсі та на Північному острові проживає понад 430 тисяч сикхів.
Проте є люди, які вважають, що модні бренди «прокидаються» і виставляють моделей із різних меншин у особистих інтересах.
«Тепер, коли британська компанія прагне бути інклюзивною і створювати позитивний образ патки, у нас є критики», — відповідає Уттам Сінгх Флорай, консультант зі сталого розвитку та навколишнього середовища. «Ці зусилля на 100% пов’язані з інклюзивністю та гігантським стрибком уперед!».
У Instagram батьки хлопчика висловили гордість своїм сином, який, за їхніми словами, дуже повеселився під час зйомок.
«Участь у рекламній кампанії Burberry Bear AW 22 – це неймовірно, а стати першою моделлю найбільшого британського бренду в патці – просто приголомшливе досягнення для нашої чотирирічної дитини та всієї сикхської спільноти», – пишуть батьки Сінгха.
У той час як їхні діти можуть вирости і вирішити, що моделювання може бути не для них, батьки Сахіба кажуть, що молоде покоління принаймні тепер розуміє, що вони стануть спортсменами, художниками чи кухарями, «вони знають, що їм не потрібно дотримуватись традицій, і небо є межею.”