Heinz зобразив кетчуп за допомогою штучного інтелекту
02 Сер 2022, 16:08

Heinz зобразив кетчуп за допомогою штучного інтелекту

У ході соціального експерименту минулого року компанія Kraft Heinz змусила споживачів просто намалювати кетчуп, і вони зобразили лише пляшки Heinz.

Цього разу компанія відтворила тест за допомогою нейронної мережі DALL-E, створеної за фінансової підтримки Microsoft, яка може генерувати всі види мистецтва із простих текстових підказок за лічені секунди. DALL-E навчена роботі з величезним набором даних, щоб увійти в контакт із її творчою стороною.

Heinz, який об’єднався з креативною агенцією Rethink Canada для проекту, спочатку спростив роботу бота за допомогою односкладової репліки: «кетчуп». На превеликий подив, штучний інтелект випльовує лише варіації пляшок Heinz.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Потім компанія ще більше посилила творчі здібності DALL-E, змусивши її створювати образи кетчупу у стилях епохи Відродження, вуличного мистецтва та гіперреалізму. Щоразу все, що робив штучний інтелект, це пляшки Heinz у різних стилях.

«Навіть штучний інтелект знає, що кетчуп — це Heinz, як би ми його не питали», — робить висновок бренд.
Цей експеримент, а також попереднє завдання для людей підтверджують одне: кетчуп є синонімом Heinz, і навпаки.

«Результати були очевидними, – заявляє Rethink. «Як і люди, штучний інтелект віддає перевагу Heinz».

Розкажіть друзям про новину