У ході соціального експерименту минулого року компанія Kraft Heinz змусила споживачів просто намалювати кетчуп, і вони зобразили лише пляшки Heinz.
Цього разу компанія відтворила тест за допомогою нейронної мережі DALL-E, створеної за фінансової підтримки Microsoft, яка може генерувати всі види мистецтва із простих текстових підказок за лічені секунди. DALL-E навчена роботі з величезним набором даних, щоб увійти в контакт із її творчою стороною.
Heinz, який об’єднався з креативною агенцією Rethink Canada для проекту, спочатку спростив роботу бота за допомогою односкладової репліки: «кетчуп». На превеликий подив, штучний інтелект випльовує лише варіації пляшок Heinz.
Потім компанія ще більше посилила творчі здібності DALL-E, змусивши її створювати образи кетчупу у стилях епохи Відродження, вуличного мистецтва та гіперреалізму. Щоразу все, що робив штучний інтелект, це пляшки Heinz у різних стилях.
«Навіть штучний інтелект знає, що кетчуп — це Heinz, як би ми його не питали», — робить висновок бренд.
Цей експеримент, а також попереднє завдання для людей підтверджують одне: кетчуп є синонімом Heinz, і навпаки.
«Результати були очевидними, – заявляє Rethink. «Як і люди, штучний інтелект віддає перевагу Heinz».