Чому стільки хейту? Аналіз реакції на обкладинку Vogue із Зеленською
04 Сер 2022, 14:28

Чому стільки хейту? Аналіз реакції на обкладинку Vogue із Зеленською

Фотосесія подружжя Зеленських та поява першої леді України на обкладинці американського журналу Vogue спровокували дискусії в соціальних мережах. Аналітики платформи з моніторингу соцмереж YouScan проаналізували реакцію користувачів — протягом тижня опубліковано 55 тис. публікацій, які згенерували більше ніж 1,4 млн залучення. 

70% усіх згадувань опубліковано в Twitter.

Пік обговорень обкладинки журналу Vogue з Оленою Зеленською припадає на 27 липня: опубліковано 22,4 тис. згадувань. У цей день користувачі соціальних мереж найактивніше розповсюджували твіт фотографки Енні Лейбовіц з фотографією Зеленської (1,2 тис. ретвітів).

Більшість згадувань (56%) нейтральні за тональністю. Думки аудиторії щодо позування Зеленської для обкладинки Vogue розділилися, а загальний обсяг негативних публікацій перевищує позитивні (23% та 20% відповідно).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Найбільше згадувань опубліковано в США (5,6 тис.). В Україні інфопривід згадувався менше — 4,7 тис. публікацій. 

Для згадувань із США, України, Великої Британії та Канади обсяг позитиву є більшим за негатив. Серед країн поширювалися переважно позитивні твіти про фотосесію Зеленської як способу інформування світу про війну в Україні.

Для згадувань з Мексики та Іспанії негативна тональність значно перевищує позитивну, а показник NSR (Net Sentiment Rate — Прим.ред.) є найнижчим (-90%). Користувачі соціальних мереж розкритикували Зеленську, називаючи фотосесію «виставою», «видовищем» та «соромом» (7 тис. згадувань, 30% з Іспанії та Мексики). 

Поширювалися твіти, що фотосесія є недоречною під час війни, через це Олена Зеленська не викликає симпатії (1,7 тис. твітів, 34% Туреччина).

Фотосесія обговорювалась чоловіками та жінками у майже однаковому співвідношенні. Тема зацікавила користувачів різного віку, проте найчастіше обговорювалась чоловіками та жінками у віці від 25 до 34 років.

Настрої критики переважають як серед чоловіків, так і серед жінок. Проте жінки опублікували більше позитивних згадувань, ніж чоловіки (17% vs 9%).

В інфопросторі почали поширюватися критичні вислови стосовно «нежіночного» позування Олени Зеленської для обкладинки. З ініціативи історикині моди Зої Звиняцьківської українці запустили флешмоб #sitlikeagirl на підтримку першої леді, у межах якого поширювались фотографії з копіюванням її позування (5 тис. публікацій). Пік флешмобу — 29 липня (1,8 тисяч згадувань).

За допомогою візуальних інсайтів YouScan ми ідентифікували ключові активності, які зображуються на фотографіях. Таким чином, ми бачимо усі варіації щодо позування Зеленської у категорії “Sitting”.

Про флешмоб писали як жінки (58%), так і чоловіки (42%). На фото зустрічаються саме жінки, за винятком декількох постів з світлинами чоловіків

Флешмоб розповсюдився серед працівниць Національної поліції України (500 публікацій). Також жіночий футбольний клуб «Кривбас» приєднався до флешмобу #sitlikeagirl (50 постів).

Не обійшлося й без критики флешмобу, деякі користувачі вважають подібні активності «узурпацією влади».

Кавер: MMR

Розкажіть друзям про новину