Проєкт українського стартапу Awesomic отримав премію Red Dot у категорії Brands & Communication Design і тепер буде представлений у Музеї дизайну Red Dot в Німеччині, найбільшої у світі колекції досягнень сучасного дизайну.
Проєкт The League of Information Warriors – це комунікаційна кампанія, яка нагадує про силу слова та інформації. Її ціль – надихнути людей боротись на інформаційному фронті в російсько-українській війні.
Для популяризації кампанії Awesomic зобразив відомих українських письменників та філософів як воїнів, що захищають свою землю зі зброєю в руках – «І словом, і ділом». Серед них Василь Стус із «джавеліном» на плечі, Ліна Костенко з автоматом та Григорій Сковорода із мінометом.
«Війна йде на всіх фронтах, включаючи культурний, – говорить Роман Севастьянов, один із співвласників Awesomic. – Наші письменники, культура, мова – це все допомагає тримати оборону на інформаційному фронті. А активність на інформаційному фронті допомагає реальному фронту».
Дизайн кампанії створила Юлія Кузнєцова, яка співпрацює з платформою Awesomic майже півтора роки. Над оформленням проекту для Red Dot разом з нею працював моушн дизайнер Ілля Стащенко.
Робота агенції GRAPE для упаковки сиру «Канів», що прославляє традиції і природу України отримала відразу дві нагороди. Проєкт отримав відзнаку «Best of The Best».
Елементи для ілюстрацій підбирали з Зеленої та Червоної книг України, а колірні поєднання, форми, патерни, текстури – із полотен Марії Примаченко.
Цього року премію Red Dot також отримав інший український проєкт «Дія.City» у категоріях бренд експіріенс і дизайн логотипу. Дизайн для «Дія.City» розробляло українське агентство Fedoriv.