Пивний бренд Coors Banquet запустив кампанію Protect Our Protectors у рамках партнерства з некомерційною організацією, яка надає допомогу сім’ям загиблих пожежників та пожежникам, які отримали травми під час виконання службових обов’язків, Wildland Firefighter Foundation.
Рекламна кампанія була створена креативним агентством Mischief. У ній взяли участь діючі та колишні пожежники, деякі з яких у своєму власному спорядженні. При виробництві враховувався вплив на навколишнє середовище, щоб зобразити лісову пожежу в рекламі. Mischief використовував димові труби, біорозкладний штучний попіл та візуальні ефекти.
Бренд розпочав партнерство із зіркою кантрі-музики Чейзом Райсом, щоб проводити благодійні заходи по всій країні, з’являтися в авторському контенті та брати участь у дні навчання пожежників. Співпрацюючи з музикантом, Coors Banquet може пов’язати свої зусилля з поп-культурою.
Цільова програма з’явилася за кілька днів після того, як материнська компанія Molson Coors повідомила про свої останні доходи. Компанія пояснила зниження обсягу продажу у США на 1,7% зниженням продажів у всій галузі. Тим не менш, Coors Banquet є одним з пивних брендів Molson Coors, у якого зростають продажі, а частка ринку підживлюється новим поколінням любителів пива.
Нова програма Coors Banquet відповідає цілеспрямованим зусиллям Molson Coors у сфері сталого розвитку та захисту навколишнього середовища. Дочірній бренд Coors Light раніше відмовився від пластикових кілець і встановив охолоджуючі білборди на даху в Майамі.