Чотири бабусі стали героїнями рекламного ролику туристичної кампанії
05 Сер 2022, 17:17

Чотири бабусі стали героїнями рекламного ролику туристичної кампанії

Чотири подружки-бабусі стали героїнями туристичної кампанії Queens On The Edge, яка спрямована на просування туру The South West Edge.

Кампанія, розроблена агентством 303 MullenLowe Perth та медіа-агентством Mediahub, розповідає про чотирьох веселих жінок під час їхньої подорожі The South West Edge.

Кампанія покликана залучити відпочиваючих з усієї Австралії, демонструючи чудові пляжі та пейзажі штату Вашингтон. Вона включає серію з трьох частин, що підтримується соціальною кампанією і партнерством зі ЗМІ.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Директор з планування 303 MullenLowe Смілька Димитрієвіч сказала: «На папері South West Edge може здатися невідмінною від інших автомобільних поїздок в Австралії, з великою кількістю океану, природи, виноробень і визначних пам’яток по дорозі. Однак під час нашої власної розвідувальної поїздки The Edge ми побачили, чому цей шматочок Австралії не схожий ні на що інше у світі. Регіон наповнений напрочуд химерними персонажами, які створюють незвичайні враження для тих, хто зустрічається їм на шляху».

South West Edge – це новий комітет, створений для просування цього району серед мандрівників між штатами. До складу комітету входять команди з Destination Perth, Australia’s South West та The Golden Outback.

Розкажіть друзям про новину