Чотири подружки-бабусі стали героїнями туристичної кампанії Queens On The Edge, яка спрямована на просування туру The South West Edge.
Кампанія, розроблена агентством 303 MullenLowe Perth та медіа-агентством Mediahub, розповідає про чотирьох веселих жінок під час їхньої подорожі The South West Edge.
Кампанія покликана залучити відпочиваючих з усієї Австралії, демонструючи чудові пляжі та пейзажі штату Вашингтон. Вона включає серію з трьох частин, що підтримується соціальною кампанією і партнерством зі ЗМІ.
Директор з планування 303 MullenLowe Смілька Димитрієвіч сказала: «На папері South West Edge може здатися невідмінною від інших автомобільних поїздок в Австралії, з великою кількістю океану, природи, виноробень і визначних пам’яток по дорозі. Однак під час нашої власної розвідувальної поїздки The Edge ми побачили, чому цей шматочок Австралії не схожий ні на що інше у світі. Регіон наповнений напрочуд химерними персонажами, які створюють незвичайні враження для тих, хто зустрічається їм на шляху».
South West Edge – це новий комітет, створений для просування цього району серед мандрівників між штатами. До складу комітету входять команди з Destination Perth, Australia’s South West та The Golden Outback.