Як пройшов робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Володимир Соболев, CMO Ковальська.
Як пройшов тиждень?
Як і кожен тиждень, починаючи з 24 лютого цього року — він був напруженим і сповненим роботи.
Відкриття тижня
Я усвідомив, як все-таки люди скучили за якісними офлайн-івентами. Нещодавно ми в «Ковальській» провели мітап на тему «Айдентика місця» для проєкту «Кудрявка». Він пройшов в офлайн-онлі форматі, і я давно не отримував стільки позитивного фідбека, мабуть, навіть ніколи.
Що дістало за тиждень?
Загалом нічого не достає, та боротьба з невизначенністю завжди відбирає багато сил — і ментальних, і фізичних.
Музика тижня
Ранні альбоми Slipknot та Hatebreed.
Що почитати?
Щось хороше. Якщо художка — то щось про реалістичне та про силу духу, наприклад, «За межею» Кормака Маккарті, якщо про маркетинг — то нехай це будет «Маркетинг 5.0» Філіпа нашого Котлера (Хай Байрон Шарп вибачає цього разу).
Що подивитися?
Документалку “Alexander McQueen” про головного фешн-нон-конформіста всіх часів. Чисте задоволення.
Ваш топ-3 застосунків на телефоні
Spotify, Telegram, Нотатки.
Плани на вихідні. Поради, куди піти мешканцям столиці
На вихідні поїду до Чернігова в рамках майбутньго проєкту, про який розповім наступного тижня. А взагалі будьте у тих місцях, які роблять вас щасливими, а не в тих, які модні. І головне — бережіть себе.