Напередодні чемпіонату світу з футболу цієї осені Volkswagen запустить нову рекламу з капітаном чоловічої національної збірної США Крістіаном Пулішичем та актором та коміком Бреттом Голдштейном у головних ролях.
Робота знаменує собою новий маркетинговий напрямок і тон для бренду, оскільки автовиробник входить у наступну фазу своєї платформи бренду Drive Bigger.
Зосередившись на тому, щоб стати лідером у галузі електромобілів, Volkswagen привносить більше фану та сюрпризів у своє трирічне партнерство зі збірною США по футболу US Soccer, випустивши новий ролик, у якому розповідається про переваги переходу на електромобілі.
Ролик під назвою «Diamonds» показує, як спортсмени змушені виступати під тиском, тоді як Volkswagen має змінити світ масовим використанням електромобілів.
Серед додаткових зірок, представлених у фільмі, колишній гравець USMNT Клінт Демпсі та голос англійського футбольного коментатора Мартіна Тайлера.
Новий фільм представляє також повністю електричний флагман ID4.