#WorldRecordEgg: реакция брендов и художников на пост о яйце.
15 Янв 2019, 10:50

#WorldRecordEgg: реакция брендов и художников на пост о яйце.

Вчера интернет заполнили новости о том, как фото обычного яйца стало самым популярным постом в Instagram. Аккаунт @world_record_egg с 5 января собрал 37,6 млн лайков за фото, которое обошло по популярности фото дочери Кайли Дженнер Сторми. У поста было 18,4 млн лайков. Неожиданная популярность нового поста вдохновило бренды и художников на остроумные реакции. Ниже собраны лучшие реакции, включая сеть универсальных магазинов Miniso, Burger King и Shutterstock.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь












Расскажите друзьям про новость