Вітрина Burger King в Києві виявилась афішею лекції СМО Фернандо Мачадо
07 Апр 2021, 10:00
PR

Вітрина Burger King в Києві виявилась афішею лекції СМО Фернандо Мачадо

Вчора у центрі Києва з’явилася вітрина Burger King із підписом “Скоро” та датою 17 квітня 2021. Лаконічну вивіску можна побачити біля PinchukArtCentre, на вулиці Велика Васильківська, 1-3. У такий спосіб онлайн-школа SKVOT разом з креативною агенцією ANGRY agency вирішили розказати киянам про майбутню лекцію одного з найвідоміших маркетологів світу та глобального маркетингового директора Burger King Фернандо Мачадо.  

Аби привернути увагу українських креаторів, рекламників і маркетологів до постаті директора з маркетингу Burger King, організатори події перетворили одну зі столичних вітрин на афішу. Приміщення для рекламної кампанії надав київський ресторатор Ігор Сухомлин. Він же першим і поділився фотографією вітрини в процесі поклейки у своїх соцмережах.

Анонс лекції створений в дусі рекламних кампаній Burger King, які часто використовують нестандартні канали комунікації. Ідею перетворити київську вітрину на афішу лекції попередньо затвердили з Фернандо Мачадо.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Фернандо Мачадо понад 7 років очолює комунікації Burger King. А за всю 25-річну кар’єру в його портфоліо налічується 160 каннських левів та звання одного з найвпливовіших маркетологів світу за версією Forbes. 

Расскажите друзьям про новость