У Києві відбувся допрем’єрний показ WEB серіалу «Вільні гроші»
09 Ноя 2019, 09:30

У Києві відбувся допрем’єрний показ WEB серіалу «Вільні гроші»

6 листопада в ТРЦ «Блокбастер» відбувся допрем'єрний показ WEB серіалу «Вільні гроші». Фішка проекту, створеного на замовлення компанії ТОВ «ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА», у тому, що в сюжет ігрового фільму треба було органічно інтегрувати рекламний контент. У розважальній та ненав'язливій формі глядач заглиблюється у світ фінансів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Вільні гроші» — семисерійний фільм, в основі якого лежить життєва історія з детективною та романтичною складовою.  Робота над фільмом  тривала близько п’яти місяців. Серіал транслюватиметься на YouTube каналі #Investtalk. Перша серія стане доступною до перегляду вже 11 листопада. Автори фільму надихались трендовими світовими хітами — серіалами «Мільярди» та «Форс мажори». Режисером серіалу є Ірина Петрикей, автори ідеї: Валерій Примост, Борис Цомая та Анастасія Остренська. Автор сценарію: Валерій Примост. Продюсерами картини є Станіслав Карпенко та Андрій Купрієнко. Виробництвом серіалу займалась команда  Studio-Storytellers. 

На фото: Борис Цомая, Ірина Петрикей, Богдан Рубан 

Фото: Олександр Пілюгін 

Акторська група: Остап Ступка; Аліна Коваленко (знімалась в серіалі «Кріпосна» та фільмі «Захар Беркут»); Богдан Рубан (актор фільму «Eva.Stories»); Михайло Кришталь (актор серіалу «Кріпосна»); Олена Курта (акторка серіалу «Школа»), Владислав Гончаров, Роман Муленко, Себастіан Антон. Саундтрек серіалу створив талановитий український піаніст Євген Хмара.

На фото: Владислав Гончаров, Олена Курта, Роман Муленко, Аліна Коваленко, Богдан Рубан

Фото: Олександр Пілюгін 

На фото: Аліна Коваленко 

Фото: Олександр Пілюгін 

Борис Цомая, маркетинг
директор ТОВ «Фрідом Фінанс Україна», коментує: «Формат художнього кіно або серіалу для сучасного бренду, що розуміє актуальні тренди маркетингу та реклами — це свідомий і ефективний інструмент. Ми працюємо над налагодженням тонкого, емоційного контакту зі своєю аудиторією. Серіал — це можливість легко розповісти людям про себе, про наш бренд, про наші ідеї, бажання, амбіції і навіть, якщо хочете, — почуття та переживання. Це можливість показати компанію зсередини — звичайно, в кращому світлі, але без «дешевих» рекламних прийомів і гачків — красиво і щиро. Ми впевнені в результаті цього проекту — для нас це не пряма конверсія в зростаючі продажі, хоча це також непогано. Ми сподіваємось, що серіал сподобається людям, що його подивляться і  порекомендують друзям — а якщо глядач ще й дізнається більше про світ фінансів, посилить свою фінансову грамотність — вважатимемо, що проект реалізовано на 100%. Подібний інструмент (створення брендом не рекламного, а якісного художнього контенту) тільки зароджується в усьому світі — прошу не плутати з «продакт плейсмент» в кіно, спонсорськими інтеграціями в розважальні ТБ або онлайн-проекти. Йдеться саме про те, коли сам бренд створює якусь історію про себе, про людей, про життя. У світі вже є яскраві й успішні приклади — нам особливо приємно, що ми серед перших, хто популяризує подібний формат в Україні». 

На фото: Ірина Петрикей, Борис Цомая

Фото: Олександр Пілюгін 

Расскажите друзьям про новость