09 Ноя 2019, 09:30

У Києві відбувся допрем’єрний показ WEB серіалу «Вільні гроші»

6 листопада в ТРЦ «Блокбастер» відбувся допрем'єрний показ WEB серіалу «Вільні гроші». Фішка проекту, створеного на замовлення компанії ТОВ «ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА», у тому, що в сюжет ігрового фільму треба було органічно інтегрувати рекламний контент. У розважальній та ненав'язливій формі глядач заглиблюється у світ фінансів.

«Вільні гроші» — семисерійний фільм, в основі якого лежить життєва історія з детективною та романтичною складовою.  Робота над фільмом  тривала близько п’яти місяців. Серіал транслюватиметься на YouTube каналі #Investtalk. Перша серія стане доступною до перегляду вже 11 листопада. Автори фільму надихались трендовими світовими хітами — серіалами «Мільярди» та «Форс мажори». Режисером серіалу є Ірина Петрикей, автори ідеї: Валерій Примост, Борис Цомая та Анастасія Остренська. Автор сценарію: Валерій Примост. Продюсерами картини є Станіслав Карпенко та Андрій Купрієнко. Виробництвом серіалу займалась команда  Studio-Storytellers. 

На фото: Борис Цомая, Ірина Петрикей, Богдан Рубан 

Фото: Олександр Пілюгін 

Акторська група: Остап Ступка; Аліна Коваленко (знімалась в серіалі «Кріпосна» та фільмі «Захар Беркут»); Богдан Рубан (актор фільму «Eva.Stories»); Михайло Кришталь (актор серіалу «Кріпосна»); Олена Курта (акторка серіалу «Школа»), Владислав Гончаров, Роман Муленко, Себастіан Антон. Саундтрек серіалу створив талановитий український піаніст Євген Хмара.

На фото: Владислав Гончаров, Олена Курта, Роман Муленко, Аліна Коваленко, Богдан Рубан

Фото: Олександр Пілюгін 

На фото: Аліна Коваленко 

Фото: Олександр Пілюгін 

Борис Цомая, маркетинг
директор ТОВ «Фрідом Фінанс Україна», коментує: «Формат художнього кіно або серіалу для сучасного бренду, що розуміє актуальні тренди маркетингу та реклами — це свідомий і ефективний інструмент. Ми працюємо над налагодженням тонкого, емоційного контакту зі своєю аудиторією. Серіал — це можливість легко розповісти людям про себе, про наш бренд, про наші ідеї, бажання, амбіції і навіть, якщо хочете, — почуття та переживання. Це можливість показати компанію зсередини — звичайно, в кращому світлі, але без «дешевих» рекламних прийомів і гачків — красиво і щиро. Ми впевнені в результаті цього проекту — для нас це не пряма конверсія в зростаючі продажі, хоча це також непогано. Ми сподіваємось, що серіал сподобається людям, що його подивляться і  порекомендують друзям — а якщо глядач ще й дізнається більше про світ фінансів, посилить свою фінансову грамотність — вважатимемо, що проект реалізовано на 100%. Подібний інструмент (створення брендом не рекламного, а якісного художнього контенту) тільки зароджується в усьому світі — прошу не плутати з «продакт плейсмент» в кіно, спонсорськими інтеграціями в розважальні ТБ або онлайн-проекти. Йдеться саме про те, коли сам бренд створює якусь історію про себе, про людей, про життя. У світі вже є яскраві й успішні приклади — нам особливо приємно, що ми серед перших, хто популяризує подібний формат в Україні». 

На фото: Ірина Петрикей, Борис Цомая

Фото: Олександр Пілюгін 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео