«Три ведмеді» створили чисту рекламу про чистий пломбір
13 Авг 2019, 11:08

«Три ведмеді» створили чисту рекламу про чистий пломбір

Бренд морозива створив «чисту» рекламу для пломбіру, без хитро сконструйованих хедлайнів і «поетичних» слоганів, адже в пломбірі нема нічого штучного й намішаного. Разом з командою «Трьох ведмедів» ANGRY agency створили креативну платформу для бренду «Моржо» – «Чиста правда. Чистий пломбір». І підготували першу серію правдивих бордів і метролайтів. Шість макетів – шість чистосердечних зізнань, шість життєвих ситуацій, шість людських правд. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость