Бренд морозива створив «чисту» рекламу для пломбіру, без хитро сконструйованих хедлайнів і «поетичних» слоганів, адже в пломбірі нема нічого штучного й намішаного. Разом з командою «Трьох ведмедів» ANGRY agency створили креативну платформу для бренду «Моржо» – «Чиста правда. Чистий пломбір». І підготували першу серію правдивих бордів і метролайтів. Шість макетів – шість чистосердечних зізнань, шість життєвих ситуацій, шість людських правд.
12 Май 2025
- Медицинская компания создала устройство для домашнего скрининга рака шейки матки
- Mountain Dew предложил своим фанатам обновить татуировку
09 Май 2025
- Поставщик энергоресурсов позаботился о переезде пушистой семьи
- Не просто пауза: LinkedIn переосмыслил декрет как развитие карьеры женщин
- Бездомность превратили в эксклюзивный стиль жизни
- Audi переиздал «Алису в Стране Чудес» для проверки сенсорных способностей водителей
08 Май 2025