Сеть магазинов у дома «Фора» запустила первую имиджевую кампанию.
20 Ноя 2017, 11:40

Сеть магазинов у дома «Фора» запустила первую имиджевую кампанию.

Компания выпустила серию роликов, объединенные тэглайном «Забота в действии». Цель инициативы показать заботу сотрудников о покупателях, чтобы их покупка была простой и приятной. Кампания создана THINKMcCANN. 


Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость