Postmen розробили айдентику для національної кампанії «Вакцинація від COVID-19»
29 Ноя 2021, 18:02

Postmen розробили айдентику для національної кампанії «Вакцинація від COVID-19»

Айдентику розробили разом з Міністерством охорони здоров’я України та UNICEF Ukraine, зазначено в пості в Facebook.

В основу логотипу лягла форма літери V. Знак виконаний динамічно, його рух направлено направо і вгору. Це символізує енергію руху і розвитку. А також «V» вже понад століття використовується як символ перемоги.

Айдентика стала символом вакцинації: її використовують на всіх рівнях державних структур.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость