Postmen розробили айдентику для національної кампанії «Вакцинація від COVID-19»
29 Ноя 2021, 18:02

Postmen розробили айдентику для національної кампанії «Вакцинація від COVID-19»

Айдентику розробили разом з Міністерством охорони здоров’я України та UNICEF Ukraine, зазначено в пості в Facebook.

В основу логотипу лягла форма літери V. Знак виконаний динамічно, його рух направлено направо і вгору. Це символізує енергію руху і розвитку. А також «V» вже понад століття використовується як символ перемоги.

Айдентика стала символом вакцинації: її використовують на всіх рівнях державних структур.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Расскажите друзьям про новость