Jack Daniel’s запустив глобальну кампанію Make It Count («Живи момент»). Вперше бренд з 154-річною історією зміщує фокус з процесу виробництва та продукту на споживача та його світ.
Рекламний ролик First Timers (“Новачки”) розповідає про людей, які вирішили жити сміливо і зробити те, про що завжди мріяли, як це робив сам Джек Деніелз. Цікаво, що знімали ролик для міжнародної аудиторії в Україні.
Значення кампанії та самого слогана «Живи момент» найкраще пояснює глобальний бренд-директор Jack Daniel’s Метт Блевінс: «Це спосіб життя. Живи момент — це сучасна артикуляція духу свободи — жити на повну, насолоджуватися моментом та віддаватися бажанням. Ми знаємо, що саме так Джек Деніелз прожив своє життя, і думаємо, це дуже резонує нашим сучасникам.»
Це найбільша рекламна кампанія в історії бренду, який входить до ТОП-100 найцінніших брендів світу за версією Interbrand.
Розробкою кампанії займалась американська креативна агенція Energy BBDO, а продакшеном — київська студія Radioaktive Film, на рахунку якої зйомки рекламних кампаній для таких брендів як HBO, Honda та Apple.
В ролику можна побачити локації України та Києва, який не вперше слугує знімальним майданчиком для глобальних брендів. Глядачі можуть впізнати бар «БарменДиктат», що знаходиться на Хрещатику. В кадрі бартендерка пасує герою склянку віскі через всю барну стійку саме в ньому.
Коростишівський каньйон та завод «Меридіан» ім. С.П. Корольова також з’явилися в кадрах.
Зйомки відео проходили за всіма протоколами дотримання карантинних обмежень. Міжнародна команда була представлена креативниками з США, Великобританії, України та Південної Африки. Режисером став Ян Понс Джуел, відомий роботами для Apple, Nike та інших брендів. Метт Блевінс говорить: «Це неймовірний досвід, який мало хто переживав раніше. Але це водночас і приклад того, що коли є бажання, спосіб знайдеться!».
Просуванням комунікації на український ринок на ТБ і в діджиталі займається UM (Universal McCann).
НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ`Я