Епіцентр виготовив апсайклінг-сумки з банерів першої у світі zero waste виставки
24 Июн 2021, 12:57

Епіцентр виготовив апсайклінг-сумки з банерів першої у світі zero waste виставки

До Всесвітнього дня вторинного використання (Upcycling Day) 24 червня Епіцентр спільно з агенцією Postmen презентували унікальну дизайнерську колекцію сумок. Усі вони виготовлені з банерів першої у світі zero waste виставки — «Леся Українка: 150 імен», яка відбулася ще навесні.

Під час створення великих експозицій та івентів використовується чимало матеріалів, які згодом потрапляють у смітник та забруднюють планету. Розробляючи концепт масштабної виставки, присвяченої 150-річчю Лесі Українки, Епіцентр та Postmen вирішили зробити її максимально екологічною та безвідходною. Усі матеріали експозицій були розсортовані та пройшли повторне перероблення, щоби знову потрапити до вжитку.

З банерів виставки, які ще на початку березня прикрашали фасад Українського дому, створили унікальну дизайнерську колекцію сумок — не лише екологічних, але й таких, які навіть через роки нагадуватимуть про виставку, присвячену українській поетесі. Від сьогодні їх можна передзамовити на сайті Епіцентру. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Моделі рюкзаків, тулбегів, шоперів, кейсів для ноутбуків та сумок-«бананок». У кожного предмета — свій унікальний принт, адже вони були виготовлені з різних частин банерів. Колекцію створено спільно з апсайклінговою компанією Re:ban.

Кошти, отримані з продажу сумок, спрямують на підтримку літературно-меморіального музею Лесі Українки в Новограді-Волинському.

«Останнім часом усе більше брендів доєднуються до подібних екоініціатив. «Леся Українка: 150 імен» стала першою у світі zero waste виставкою, і ми переконані, що вона знаменує глобальну тенденцію свідомого та безвідходного споживання. Круто, що в Україні апсайклінг активно просувається. Ми завжди раді долучатися до подібних проєктів», — відзначила СМО “Епіцентр К” з реклами та маркетингу Ірина Шинкаренко.

Серед інших екоініціатив компанії — збір та перероблення вживаних батарейок. Минулого року Епіцентр разом із постачальниками Duracell, VARTA, GP та Hausmark профінансував перероблення близько 60 тонн батарейок на заводі у Румунії. 

На креативному фестивалі Ukrainian Creative Stories проєкт отримав: золото Ukrainian Design The Very Best Of в категорії Promotional, DM design; бронзу ADC*UA  — Any other in Design та бронзу КМФР — Collaborations & partnerships

Расскажите друзьям про новость