25 Мар 2008, 11:43

Знищення зовнішньої реклами продовжується

Знищення зовнішньої реклами продовжується

25 березня в інформагентстві "Укрінформ" відбулася прес-конференція Спілки підприємств зовнішньої реклами та Асоціації зовнішньої реклами України.

 

Приводом для цього стало прийняття проекту ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», який вже пройшов перше читання у ВР.

 

Цей закон передбачає нові правила розміщення засобів зовнішьої реклами: уздовж автомобільних доріг державного значення – на відстані не менше 50 метрів від краю проїжджої частини; у населених пунктах – на відстані не менше 5 метрів від краю проїжджої частини. Розміщення рекламних конструкцій над проїжджою частиною автодоріг і вулиць забороняється повністю. Також забороняється використання транспортних засобів як спеціалізованих пересувних рекламних конструкцій.

 

Головні доповідачі (Артем Біденко — виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами та Богдан Дубовик — Голова Координаційної ради Спілки підприємств зовнішньої реклами) відкрили очі присутнім на справжні причини лобіювання такого закону: "Після зустрічі Президента з керівництвом ДАІ 11 грудня 2007 року розпочався масовий демонтаж конструкцій на автошляхах країни. Наступним кроком було подання від ДАІ даного законопроекту в Секретаріат. Оскільки у Секретаріаті немає відповідних фахівців, проект автоматично подали у Верховну Раду і прийняли у першому читанні. Головне науково-експертне управління дало позитивний висновок щодо документу (130 сторінок) протягом однієї ночі. Голосування тривало 10 хвилин, без обговорення. Документ юридично неграмотний, містить суперечні зміни до різних законів і кодексів." — зазначив Богдан Дубовик.

 

Артем Біденко розповів про світовий досвід у зовнішній рекламі і навів результати дослідження (що найбільше відволікає увагу водія під час руху) у Росії, США та Великобританії. За їх результатами, рекламні конструкції не входять навіть у десятку найбільших аварійних факторів. "Привід, за яким з`явився законопроект, знищуючий операторів зовнішньої реклами — захист безпеки на дорогах — не має ніяких підтверджень і більше схож на демагогію. Якщо ми піклуємось про безпеку на дорогах, давайте робити це інакше."

 

 

За інформацією MMR, Спілка підприємств зовнішьої реклами вже надіслала кожному з народних обранників листа, в якому викладено необхідність доопрацювання документа, також лист був надісланий прем`єр-міністру України. Асоціація зовнішньої реклами України та Спілка підприємств зовнішьої реклами висловили свій намір вносити пропозиції до комітету, також брати участь у слуханнях "Про безбеку дорожнього руху", які мають незабаром проводитись.

 



Расскажите друзьям про новость

Новое видео